wtorek, 2 lutego 2010

Dzień czwarty

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z planu dzisiejszej sesji zdjęciowej. Cała sesja z oryginalnymi zdjęciami autorstwa Mariusza Sękowskiego zostanie zaprezentowana już niebawem :)





Byłyśmy na sankach. Było super. Było jeszcze rzucanie kulkami. Dzisiaj ktoś mnie rzucił na śnieg! A wiem! Pan Paweł :) Musiałam ratować Kubę, a pan Paweł rzucił mnie na śnieg. Ewę też rzucił. A ja uciekałam. Później był obiad. Była zupka - pomidor z kluskami, potem był kotlet - ziemniaki plus surówka. Mój ulubiony obiadek. Potem mieliśmy sesję, te zdjęcia. Ale te zdjęcia ładnie wyszły. Było odlotowo. Przecież tutaj, to jest super. Potem, po jakiejść godzinie była kolacja. Na stołówce ktoś szykował kolację. Panie z kuchni przygotowały nam spadetti bolonese. Tam był taki serek i mięso. Po kolacji, o 19:30 mieliśmy oglądać te zdjęcia z tej sesji. Dziekujemy za dobrą sesję :)

Magda Dymiszkiewicz, Marta Sikorska

2 komentarze:

Stowarzyszenie "Bardziej Kochani" pisze...

Pomysły macie fantastyczne! Bawicie się również wspaniale. Oby tak dalej! Już się nie mogę doczekać, co pokażecie nam jutro!

Anonimowy pisze...

Sesja super. Super pomysł. Gratulacje. mm

Prześlij komentarz